Wednesday, February 23, 2011

midterm

assalamualaikum... 28.2 ni dah midterm... tkt seyh.. mklm lah stdy main2.. ni lah dpt nye.. time lect aja.. g borak ngn oier.. hehe.. dah dkt exam bru trkial2 cri note.. pdn mke aku.. haha.. xpe2.. aq blh bktikn yg aku blh buat midterm ni.. korg xpecaye?? tgu jelah result aku nanti.. msti gmpk pny.. ape gne.. stdy hard.. tp haram kejadah korg xphm.. jdi mcm aku sudah.. last mnt bru stdy,,(astagfirullah).. result gmpk jgk.. ehem.. jeles lah 2 kan.. xpe2.. korg pon blh dpt ngn ushe ggh korg 2... pecaye lah,, di mana ade kmahuan di situ ade jalan,, tp jgn over cnfdnt plak.. mcm aku.. tp kdg2 jeleh.. xselalu.. bak kate najah.. confident sgt.. hahah...dye jeles lah 2, tgk aku lgi ehem2 dri die...(takbur lah plak,,) ewwwwuuuu.... tp aku plg takot cmptg math.. mcm nk kne barah otak seyh aku buat latihan nye.. kalau aku xdpt A mmg lah... haish.. xtao aku nk ckp ape.. hehe.. mntk2 aku dpt rslt yg padan ngn ushe aku.. aku ni kan rajin.. msti dapat dekan punye,,(amin)... korg yg bce ni,, doakan ye... ilg sket dose2 kcl korg doakan kejayaan aku.. hahaha.. thanks=).. korg kan ske bt dose.. xslh ubah diri korg utk dpt phle dgn doakan aku n kekawan aku.. ok lah.. tata....jgn lupe doakan tau.. salam=)

No comments:

Post a Comment