Wednesday, February 23, 2011

kehilangan org yg disayang..

assalamualaikum.. ape kaba semue.. sehat??..ape perasaan korg kalua org yg kau syg pergi tglkan kau bt selame2nye.. msti kau sedih kan.. mcm 2 la aku.. sedih sgt bile ayah aku dah xde.. kalau aku d bndgkan ngn ibu.. aku lgi rapat ngn ayah aku.. ngn ayah ni senang.. nk bt ape je ok.. jnji kau bgitao dye.. dpt ibu aku.. hamek kau.. 2 hri xilg pns kau kne bebel.. hahaha.. biase lah,, kaum ibu ni kan,., lain sket,, ape yg lain pon aku xtao.. hehehe...tp skg,, smue dah berubah... mcm mne pon ibu aku dok potpet2,, aku ttp kne dgr sbb aku xnk menyesal di hti ketiadaan nye.. korg msti pahamkan ape yg aku mksdkan.. hmm.. tpi.. rndu gle kt ayah aku.. trigtlah.. sllu kemane ngn dye.. skg,,tgl pic dye je.. walau ape pon.. dye ttp kt ati aku.. bnde 2 korg prlu tao.. kalu dlu nk ape je dpt.. tp skg..semue 2 kne  ushe sndri sbb ayah dah xde,, xde sape nk mnje kan aku lgi.. hehe.. baru lah aku tao.. tinggi nye langit.. rndah ny tanah fama ni(mcm knl jekan syt 2) hehe.. yelah.. kan dialog hantu kak limah balik rumah.. msti lah korg tao..ayah aku ninggal taon 2009.. mse 2 aku nk amek spm.. sdh lah kan xde org yg d syg.. mcm dah mls nk smbg stdy.. tp.. nsb baik mbe2,fmly,ckgu bgi smngat kat aku.. dpt gak aku teruskan.. then aku smbg stdy kt kptm bp.. slme ni aku xtao pon kalau ayah aku nk anak dye stdy kt stu.. ble aku dah abis sem 1.. bru ibu bgtao.. bgge lah jgk dpt penuh kan hsrt ayah,, walaupon ayah dah xde.. n aku nk stdy btl.. no play2 ar.. demi my dad!! brulah ayah aku bgge ngn aku.. anak bgsu pon blh bejaye,, tnpe di manjekan ok,, haha,, k lah,, tata,, salam=)

No comments:

Post a Comment